Pracownik Recepcji

Ogłoszenie numer: 10059970, z dnia 2025-07-23

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Recepcji

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Obsługa gości i dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • Zarządzanie skrzynką mailową, centralką telefoniczną i korespondencją,
  • Organizacja rezerwacji sal, ich przygotowanie oraz wsparcie techniczne (TV/VC),
  • Kontrola serwisu sprzątającego oraz współpraca z zespołem administracyjnym,
  • Składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze,
  • Wspieranie obiegu dokumentów i bieżące zadania administracyjne.

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office (w szczególności Outlook, Excel),
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy recepcyjnej lub administracyjnej.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pracę od poniedziałku do piątku – wolne weekendy,
  • Wprowadzenie do obowiązków i wsparcie zespołu na start,
  • Nowoczesne, komfortowe środowisko pracy,
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia,
  • Stały dostęp do bezpłatnych konsultacji z ekspertami (psycholog, prawnik, doradca finansowy),
  • Realna możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Finansów

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...