Pracownik Recepcji

OmniOffice to dynamicznie rozwijająca się firma działająca od 2012 roku w branży nieruchomości komercyjnych. Oferujemy wynajem powierzchni biurowych na elastycznych zasadach, biur serwisowanych w prestiżowych biurowcach w centrum Warszawy, biur wirtualnych, przestrzeni coworkingowych oraz komfortowych sal konferencyjnych.

Pracownik Recepcji
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Zadania:
  • obsługa rezerwacji sal konferencyjnych i wsparcie podczas wydarzeń
  • kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • prowadzenie spraw administracyjnych i operacyjnych centrum
  • odbieranie telefonów i obsługa korespondencji e-mail
  • obsługa płatności, faktur oraz rozliczeń miesięcznych
  • dbanie o porządek w przestrzeniach biurowych i salach
Wymagania:
  • dobra organizacja pracy i punktualność
  • komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej
  • znajomość pakietu Office i podstaw obsługi komputera
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)
  • samodzielność, odpowiedzialność i dbałość o szczegóły
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy na recepcji lub w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia

  • pracę w przyjaznym i dynamicznym środowisku biznesowym

  • prywatne ubezpieczenie zdrowotne

  • dostęp do siłowni

  • lokalizacja w centrum Warszawy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy z j. niemieckim (k/m)

Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin, Galeria nad Jeziorem

Zakres obowiązków: realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (zarządzanie umowami, kontrola faktur, nadzór nad terminami), współpraca z działem marketingu przy wydarzeniach, akcjach PR i działaniach promocyjnych, optymalizacja funkcjonowania centrum...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka z j. niemieckim (k/m)

Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin, Galeria nad Jeziorem

Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista/Specjalistka ds. administracji

Pracodawca: ZPC Milanówek Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług m.in. weryfikacja umów podpisywanych z dostawcami, zbieranie ofert, negocjowanie warunków (np. opieka medyczna, serwisy) Współpraca z...