Pracownik recepcji

Pracownik recepcji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • odbieranie i wysyłanie poczty,
  • odbieranie telefonów, łączenie rozmów,
  • pomoc w pracach administracyjnych,
  • opieka nad klientami,
  • organizacja spotkań.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • dobra znajomość MS Office,
  • sumienność i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat),
  • pracę w miłej, przyjaznej atmosferze,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • stałe godziny pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Zdrojowa Hotels

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Świnoujście

Zakres Obowiązków: Profesjonalna obsługa gości hotelowych. Formalności pobytowe: meldowanie, rozliczanie, wystawianie faktur, wymeldowanie. Przyjmowanie i zarządzanie rezerwacjami pokoi. Udzielanie informacji o ofercie hotelu i lokalnych atrakcjach. Sporządzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator Biura

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Organizacja i nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura. Obsługa recepcji oraz połączeń telefonicznych. Zamawianie i kontrola zapasów artykułów biurowych. Wprowadzenie nowych pracowników i przygotowanie ich stanowisk pracy. Koordynacja korespondencji oraz...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy ds. ubezpieczeń

Pracodawca: Biuro Ubezpieczeniowe Dariusz Chabrowski

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Staszów

Doradztwo w zakresie ubezpieczeń. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: