Pracownik recepcji

Ogłoszenie numer: 9534469, z dnia 2025-02-24

Firma Dotcom sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko pracownika recepcji.

Pracownik recepcji

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

  • odbieranie i wysyłanie poczty
  • odbieranie telefonów, łączenie rozmów
  • pomoc w pracach administracyjnych
  • opieka nad klientami
  • organizacja spotkań

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • dobra znajomość MS Office
  • sumienność i wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)
  • pracę w miłej, przyjaznej atmosferze
  • prywatną opiekę medyczną
  • stałe godziny pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent/ka Dyrektora

Pracodawca: ManpowerGroup

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Wsparcie dla dyrektora zarządzającego Ustalanie harmonogramu spotkań Przygotowanie prezentacji Zarządzanie i administracja dokumentami na terenie Europy Organizacja wydarzeń firmowych Organizacja wdrożenia nowych pracowników Samodzielne koordynowanie terminów...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Pracodawca: GEODIS Road Network Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Błonie

Twój zakres obowiązków : Monitorowanie ofert składanych przez Dział Sprzedaży i wprowadzanie ich do systemu operacyjnego; Weryfikacja rejestracji Klientów i uzupełnianie danych w SAP; Wspieranie projektów zmian cen dla Klientów; Opieka nad zgodnością danych i...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Nauki

Pracodawca: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Główne zadania realizowane na stanowisku: bezpośrednie wsparcie przy realizacji projektów wdrożeniowych na każdym z etapów, obsługa administracyjna procesu przygotowania i podpisywania umów, wsparcie w zakresie ewidencji i archiwizacji dokumentów, przygotowanie...