Pracownik recepcji

Hotel SŁONECZNY MŁYN, zlokalizowany w centrum Bydgoszczy, poszukuje osoby na stanowisko:
Pracownik recepcji
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów hotelowych, w tym przyjmowanie rezerwacji.
  • Wystawianie faktur i dokumentacja finansowa.
  • Zapewnienie efektywnego przepływu informacji wśród gości i personelu.
Wymagania:
  • Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta jest wymagane.
  • Biegła znajomość języka angielskiego zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Umiejętność pracy w zespole i doskonała organizacja.
  • Wysokie kompetencje interpersonalne.
  • Biegłość w obsłudze pakietu MS Office.
  • Znajomość systemu hotelowego ProHOTT będzie miła widziana.
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej, w tym weekendy i święta.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
  • Praca w przyjaznej atmosferze z doskonałym zespołem.
  • Wynagrodzenie odpowiadające Twoim umiejętnościom i doświadczeniu.
  • Elastyczność w planowaniu godzin pracy.
  • Możliwości rozwoju zawodowego w obszarze obsługi klienta.

Przesłanie do Spółek z grupy BZK (tj. spółek osobowo bądź kapitałowo powiązanych ze spółką Hotel Słoneczny Młyn) danychosobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, lub ich ujawnienie przez kandydata na dalszych etapachprocesu rekrutacyjnego, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez spółkę w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego.Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanegoprzed jej wycofaniem.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hotel Słoneczny Młyn, ul. Jagiellońska 96, 05-827 Bydgoszcz, dalej„Spółka" z którą można skontaktować się poprzez e-mail [email protected] w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Panadanych osobowych.
  2. Pani/Pana dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę będą przetwarzane:
    1. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia,w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawnyciążący na Spółce , zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowychnr 2016/679 (Rozporządzenie 2016/679), w związku z przepisami Kodeksu pracy, a w zakresie danychniewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia 2016/679;
    2. w celu podjęcia działań koniecznych przed zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. bRozporządzenia 2016/679; w tym w celu organizacji pracy i miejsca pracy oraz wyposażenia pracownikaw środki i narzędzia niezbędne do świadczenia pracy na rzecz Spółki,
    3. dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody naprzetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. aRozporządzenia 2016/679)
    4. w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przezSpółkę – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki , zgodnie art.6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia 2016/679, polegający na umożliwieniu Spółce obrony swych praw..
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym spółkom z grupy BZK, w zakresie koniecznym do prowadzeniaprocesu rekrutacji, podmiotom świadczącym usługi na ich rzecz w związku z prowadzeniem procesów rekrutacji, takim jakagencje rekrutacyjne, a także dostawcom systemów informatycznych i usług IT.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w zakresie w jakimprzetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – do jej wycofania, przy czym w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzaniedanych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane nie dłużej niż przez 2 lata. W przypadku zatrudnienia Spółkabędzie przechowywać Pani / Pana dane osobowe przez okres 10 lat od dnia zakończenia stosunku pracy albo od dnia, w którymstosunek pracy miał zostać nawiązany jeśli Pani / Pan nie podejmie pracy a przekazał/a Spółce swoje dane osobowe przed dniemnawiązania stosunku pracy. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeliprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obronyprzed takimi roszczeniami przez Spółkę. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymaganyprzepisami prawa.
  5. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie.Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowychSpółka prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.
  7. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  9. Podanie danych osobowych jest wymagane przez Kodeks pracy. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwościrozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacyjnym. w zakresie danych niewymaganych Kodeksem pracy, podaniedanych jest dobrowolne.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność