Pracownik recepcji / zarządzania obiektem

Ogłoszenie numer: 9612748, z dnia 2025-03-27

Klient portalu Praca.pl

Pracownik recepcji / zarządzania obiektem

Miejsce pracy: Pruszcz Gdański

 

Opis stanowiska

  • Nadzór nad nieruchomością internatów/kwater.
  • Zarządzanie dokumentacją budynku.
  • Nadzór nad mieniem.
  • Kwaterowanie mieszkańców.
  • Zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości.
  • Koordynacja współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi.
  • Wsparcie działań przełożonych.

Wymagania

  • Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w podobnej roli.
  • Wykształcenie średnie.
  • Biegła znajomość pakietu MS Office.
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne.
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją.
  • Dyspozycyjność, samodzielność oraz zaangażowanie w powierzone zadania.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w formie umowy o pracę.
  • Narzędzia pracy oraz samodzielność w działaniu.
  • Finansowanie szkoleń zawodowych, aby rozwijać Twoje umiejętności.
  • Pakiet medyczny (z opcją dla rodziny).
  • Dofinansowanie do pakietów sportowych oraz wypoczynku.
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz atrakcyjny pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Częstochowa

Pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od szkoły średniej; znajomość obsługi komputera Word i Excel w stopniu dobrym; umiejętność sporządzania pism urzędowych, redagowania i opracowywania...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Dąbrówka (pow. starogardzki, gm. Starogard Gdański), Dąbrówka

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat....

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. księgowości

Pracodawca: Sądecki Urząd Pracy

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Sącz

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:-...