Pracownik recepcji z językiem angielskim

Ogłoszenie numer: 9930964, z dnia 2025-06-12

Klient portalu Praca.pl

Pracownik recepcji z językiem angielskim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie recepcją, w tym witanie gości, obsługa telefoniczna, dbanie o wizerunek firmy.
  • Rejestracja korespondencji, współpraca z kurierami, monitorowanie zapasów biurowych.
  • Obsługa zamówień oraz zarządzanie kartami dostępu.
  • Wspieranie działań administracyjnych zespołu.

Wymagania

  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2).
  • Wykształcenie w zakresie usług koordynacji hotelu/recepcji.
  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.
  • Praca od poniedziałku do piątku w zróżnicowanym zespole.
  • Możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Pracodawca: RETS Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik recepcji firmowej

Pracodawca: Elanders Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Płońsk

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja...