Pracownik recepcji hotelowej

Mercure Gdynia Centrum

Pracownik recepcji hotelowej
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: R/0625/MGC
Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna i serdeczna obsługa gości
  • Dbanie o komfort i satysfakcję klientów
  • Indywidualne podejście do potrzeb gości i szybkie reagowanie na ich oczekiwania
  • Współpraca z zespołem, aby zapewnić najwyższy standard usług
Wymagania:
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista
  • Samodzielność, zaangażowanie i chęć podejmowania inicjatywy
  • Dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość na rozwój i zdobywanie nowych umiejętności
  • Gotowość do pracy na terenie Polski
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjny system premiowy oraz dodatkowe benefity (opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku)
  • Preferencyjne ceny na pobyty w sieci hoteli
  • Spotkania integracyjne i możliwość awansu
  • Obiady pracownicze oraz program poleceń z nagrodami finansowymi

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...