Pracownik recepcji hotelowej

Mercure Gdynia Centrum

Pracownik recepcji hotelowej
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: R/0625/MGC
Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna i serdeczna obsługa gości
  • Dbanie o komfort i satysfakcję klientów
  • Indywidualne podejście do potrzeb gości i szybkie reagowanie na ich oczekiwania
  • Współpraca z zespołem, aby zapewnić najwyższy standard usług
Wymagania:
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista
  • Samodzielność, zaangażowanie i chęć podejmowania inicjatywy
  • Dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość na rozwój i zdobywanie nowych umiejętności
  • Gotowość do pracy na terenie Polski
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjny system premiowy oraz dodatkowe benefity (opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku)
  • Preferencyjne ceny na pobyty w sieci hoteli
  • Spotkania integracyjne i możliwość awansu
  • Obiady pracownicze oraz program poleceń z nagrodami finansowymi

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. obsługi zleceń

Pracodawca: GERU Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Współpraca z zewnętrznymi firmami i partnerami. Obsługa dostaw i magazynu farb. Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji. Kontrola realizacji zleceń. Kontakt z klientami i przedstawicielami terenowymi. Wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach. Minimum roczne...

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Będziaki

wprowadzanie danych do systemu księgowego, segregacja i archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kluczewsko

Osbługa urządzeń biurowych, pomoc przy wykonywaniu czynności biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: