Pracownik prowadzący nadzór nad aparaturą medyczną

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Pracownik prowadzący nadzór nad aparaturą medyczną
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0105
OBOWIĄZKI:
1.Prowadzenie dokumentacji techniczno- eksploatacyjnej sprzętu medycznego.2.Obsługa zgłoszeń awarii i usterek w elektronicznym systemie nadzoru nad sprzętem medycznym.3.Prowadzenie i kompletowanie korespondencji w zakresie funkcjonowania Sekcji Aparatury Medycznej.4.Przygotowywanie wniosków i postępowań przetargowych (opisu przedmiotu zamówienia, ocena merytoryczna ofert) na usługi serwisowe aparatury medycznej oraz na zakupy sprzętu i aparatury medycznej.5.Nadzór nad realizacją umów serwisowych.6.Rejestrowanie i monitorowanie sprzętu wysyłanego do naprawy i odsyłanego po naprawach.7.Kontakt z firmami serwisowymi i dostawcami sprzętu w zakresie uzgadniania terminów, warunków współpracy oraz negocjacji ofert.8.Rozeznanie rynku w zakresie nowych urządzeń, przygotowanie i weryfikacja opisów przedmiotu zamówienia dla nowego sprzętu i aparatury medycznej. praca w godz. 7-15.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe - preferowane techniczne lub ekonomiczne.Umiejętności, oczekiwania: Znajomość słownictwa technicznego.Uprawnienia SEP eksploatacyjne do 1KV.Dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Word i Excel. Komunikatywność i kultura osobista.Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej. Dbałość o szczegóły, rzetelność i terminowość. Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu postępowań w oparciu o prawo zamówień publicznych.

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 313 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. obsługi dokumentacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Lubań

Obsługa magazynu teczek w obiegu bieżącym, przygotowywanie do wydawania teczek, przygotowywanie teczek do przekazania do innych oddziałów ZUS. Digitalizacja dokumentacji. Udostępnianie teczek przechowywanych w magazynach teczek świadczeniobiorcy i płatnika składek w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Jugów

prowadzenie biura firmy w tym: pbsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji firmowej i urzędowej, obsługa interesantów i klientów firmy, praygotowywanie pism firmowych oraz dokumenyacji fotograficznej, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji, organizowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Technik administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Świdnica

wg wniosku Wymagania inne: