Pracownik obsługi

Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Pracownik obsługi
Miejsce pracy: Białołęka
Numer: StPr/25/0536
OBOWIĄZKI:
Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy, Nabycie umiejętności w zakresie zadań i kompetencji zawodowych na stanowisku pracownika obsługi, w tym:- przygotowania narzędzi i środków do wykonywania pracy oraz ich właściwa eksploatacja,- planowania pracy uwzględniając powierzone zadania, grafik oraz obowiązujące przepisy i zasady ergonomii pracy,- efektywnego wykorzystania narzędzi i środków czystości odpowiednich do rodzaju zabrudzenia, odróżniania śmieci od potrzebnych przedmiotów i materiałów, segregacji śmieci oraz właściwego podlewania roślinności,- właściwego doboru i uzupełniania środków higienicznych oraz ich segregacji i wyrzucania we właściwe miejsce,- wykonywania prac porządkowych w bezpośrednim otoczeniu budynku, tj. opróżnienia pojemników na odpady, usuwanie śmieci, dbanie o roślinność oraz odśnieżanie. Nabycie umiejętności w zakresie kompetencji społecznych niezbędnych do prawidłowego i skutecznego wykonywania zadań zawodowych, w tym:- postępowania zgodnie z wewnętrznymi regulacjami, takimi jak zakres obowiązków, grafik sprzątaniaoraz przepisami zewnętrznymi związanymi głównie z BHP,- stosowania się do zapisów dokumentacji związanej z użytkowanym sprzętem (np. instrukcje obsługi),- nawiązywania i utrzymywania niezbędnych kontaktów zarówno po stronie pracodawcy i zespołu, wktórym pracuje, jak i w odniesieniu do użytkowników budynków, których dotyczy sprzątanie,- działania zespołowego, w szczególności w zakresie czynności sprzątających wykonywanych wspólnieczy w odniesieniu do współdzielenia narzędzi służących do sprzątania,- przewidywania podstawowych skutków wybranych przez siebie technik sprzątania i kolejnościrealizacji czynności sprzątania,- sprawdzania jakości własnej pracy w zakresie sprzątania.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

zaśw.o niekaralności

Miejsce pracy:

Białołęka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator biura

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji wydarzeń...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: MPM agd S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Milanówek

Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager

Pracodawca: LeverX

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations...