Pracownik Obsługi Klienta i Administracji

Firma Dorado jest liderem dystrybucji cateringowej za sprawą niezawodnego serwisu sprzedaży i kompleksowej oferty produktów spożywczych.

 

W związku z ciągłym rozwojem obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KR/BOK
Opis stanowiska:
  • Obsługa klientów telefonicznie
  • Fakturowanie i raportowanie
  • Działania administracyjne
  • Praca dwuzmianowa (5:30-16:00)
Wymagania:
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność i systematyczność
  • Samodzielność w organizacji pracy
  • Znajomość branży gastronomicznej lub doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę na pełen etat
Prosimy o załączenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Dane osobowe będą przeglądane i przetwarzane przez pracowników Dorado.pl Sp. z o.o. do zakończenia rekrutacji w dn 31.07.2018. Po tym terminie dane osobowe zostaną zniszczone.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: POLMED S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, ul. Startowa

Twoim zadaniem będzie : obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej. Warunki współpracy: Pełen etat, Umowa o pracę, umowa...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. administracyjnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzór nad obiegiem dokumentów Zapewnienie płynności przepływu informacji wewnątrz organizacji Współpraca w zakresie obsługi księgowo-kadrowej Przygotowywanie prezentacji Realizacja wyznaczonych zadań i celów Znajomość MS Office Dobra organizacja pracy...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Pruszcz Gdański

Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z klientami...