Pracownik obsługi biurowej

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik obsługi biurowej
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0739
OBOWIĄZKI:
wsparcie w bieżącej pracy Wydziału Obsługi Dokumentacji w zakresie udostępniania i utrzymania zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym, w tym digitalizowanie, wydawanie dokumentacji w postaci papierowej oraz elektronicznej, przygotowanie dokumentacji do przekazania do archiwum oarz inne zadania o charakterze pracy biurowej, praca w godzinach 7.00-15.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie, możliwość pracy z monitorem ekranowym, możliwość przemieszczania się po całym obiekcie

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biura Handlowego

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Kartuzy

Obsługa klientów i bieżąca współpraca z nimi, Wystawianie faktur i przygotowywanie dokumentów handlowych, Tworzenie ofert handlowych, Ścisła współpraca z działem produkcji, logistyki oraz innymi działami firmy. Wykształcenie minimum średnie techniczne, Biegła...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny (m/k)

Pracodawca: Trenkwalder

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Nowa Ruda

Twoje zadania bieżące opisywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie operacyjnym firmy, kontrola i uzgadnianie kont księgowych, przygotowywanie dokumentacji do sprawozdań finansowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, udział w...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących...