Pracownik obsługi biurowej

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik obsługi biurowej
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/4524
OBOWIĄZKI:
obsługa stron postępowaniawprowadzanie wniosków analizowanie i ocena kompletności wnioskowwystępowanie o uzupełnienie braków formalnychudział w posiedzeniach składów oceniajacych w roli protokolantasporządzanie projektów decyzjiudzielanie stronom i instytucjom pełnej wyczerpującej informacji o trybie i zasadach postępowania prowadzonego przez wojewódzki zespółprzygotowanie dokumentacji do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

MS Office,umiejętność pracy w zespoleoperatywnośćterminowośćdokładnośćkomunikatywnośćkultura osobista

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. umów

Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Lubin

przygotowywanie, analizowanie i opiniowanie treści umów zawieranych z kontrahentami, dostawcami i innych, zabezpieczenie umów od strony formalno-prawnej, analiza postanowień SIWZ przed zawarciem umowy, nadzór nad trwającymi umowami oraz bieżąca weryfikacja zgodności...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

Pracodawca: ManpowerGroup

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Jawor

Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami Prowadzenie archiwum dokumentów Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie...

Aktywny od: dzisiaj

Fakturzysta / Fakturzystka

Pracodawca: PZ Stettin TeamWork

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin, Stare Miasto

Twoja Rola Praca 20h/tygodniowo. rejestracja faktur sprzedażowych i kosztowych (Comarch ERP-XL). obsługa obiegu i archiwizacji kluczowych dokumentów. współpraca z zewnętrzną księgowością. rozliczanie raportów kasowych. Musisz Posiadać skrupulatność,...