Pracownik obsługi biurowej

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik obsługi biurowej
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/4524
OBOWIĄZKI:
obsługa stron postępowaniawprowadzanie wniosków analizowanie i ocena kompletności wnioskowwystępowanie o uzupełnienie braków formalnychudział w posiedzeniach składów oceniajacych w roli protokolantasporządzanie projektów decyzjiudzielanie stronom i instytucjom pełnej wyczerpującej informacji o trybie i zasadach postępowania prowadzonego przez wojewódzki zespółprzygotowanie dokumentacji do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

MS Office,umiejętność pracy w zespoleoperatywnośćterminowośćdokładnośćkomunikatywnośćkultura osobista

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Najnowsze oferty

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Pracodawca: Media Management Europe sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Opis stanowiska Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji ogólnofirmowych. Pełna obsługa recepcji (goście, telefony, przesyłki kurierskie). Administracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja, nadawanie, dystrybucja). Zarządzanie zaopatrzeniem...

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

wg programu stażu;godziny odbywania stażu: 7:15-15:15;staz realizowany w ramach projektu: Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych realizowana przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (III) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w...