Pracownik kancelaryjny

Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Pracownik kancelaryjny
Miejsce pracy: Polska Cerekiew
Numer: StPr/25/0541
OBOWIĄZKI:
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ BIURA POWIATOWEGO I OBOWIĄZUJĄCYMI REGULAMINAMI W ARIMR, ZAPOZNANIE SIĘ Z PRACĄ I ZADANIAMI POSZCZEGÓLNYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH BP, ZAPOZNANIE SIĘ Z OBSŁUGĄ APLIKACJI E-WNIOSEK I POMOC W JEJ OBSŁUDZE, ZAPOZNANIE SIĘ Z INDTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ, WYSYŁANIE I ROZDYSPONOWANIE KORESPONDENCJI WPŁYWAJĄCEJ I WYPŁYWAJĄCEJ ORAZ REJESTRACJA JEJ W SYSTEMIE, POMOC PRZY ARCHIWIZOWANIU DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ I PREZENTACJI W PROGRAMIE WORD, EXCEL, POWER POINT, WPROWADZANIE DANYCH DO REJESTRU DOKUMENTÓW I SPRAW ARIMR (RED)
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE

Miejsce pracy:

Polska Cerekiew


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...