Pracownik działu rozliczeń


Firma KLIMEK i KLIMEK powstała w 1995 Celem Firmy było od samego początku dostarczanie wyrobów użytkowych wysokiej jakości przeznaczonych do wyposażenia wnętrz. Pierwszą grupą, już obecnie flagowych produktów firmy KLIMEK i KLIMEK, były drzwi wewnętrzne.


Pracownik działu rozliczeń

Miejsce pracy: Janki

Opis stanowiska:
  • weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców
  • merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami
  • wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji
  • wyliczanie zaliczek produkcyjnych
  • rozliczenia z klientami
  • obsługa kasy fiskalnej
  • prowadzenie kasy
  • rozliczanie wyjazdów służbowych
  • rozliczanie pracowników
  • okresowa kontrola stanów magazynowych- inwentaryzacja
  • kompletowanie i terminowe przekazywanie dokumentacji do działu księgowości
  • współpraca z działem księgowości w zamknięciu miesiąca i zakończenia roku
  • archiwizacja dokumentów
Wymagania:
  • absolwent kierunków w obszarze administracji, ekonomii, kierunków pokrewnych mile widziany.
  • praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office
  • umiejętności analityczne w zakresie analizy danych liczbowych i dokumentacji
  • cechy takie jak: samodzielność, odpowiedzialność, punktualność, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy, komunikatywność, umiejętność ustalania priorytetów
Mile widziane
  • znajomość oprogramowania Finka Mag, 
  • doświadczenie w wystawianiu faktur sprzedaży
  • doświadczenie w pracy w obszarze finansów
  • doświadczenie w pracy biurowej
  • stanowisko asystenta i wykonawcy prac rozliczeniowo - administracyjnych.
  • komfortowe warunki pracy
  • miły bezkonfliktowy zespół
Oferujemy:
  • oferujemy pracę z systemem wdrożenia i szkoleń stanowiskowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent koordynatora

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Przytoczna

Pomoc w koordynowaniu prac pracowników i zarządzaniu zespołem, w tym przy zakwaterowaniu i wdrożeniu do pracy; pomoc w korzystaniu z usług medycznych; pomoc w załatwianiu spraw urzędowych; udział w procesach rekrutacyjnych; wykonywanie zadań na delegacji w kraju i za...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Twardogóra

- obsługa klienta;- nadzór nad magazynem;- zarządzanie sprawami biurowymi;- nadzór nad dokumentacją;- zaopatrzenie Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Przytkowice

prace biurowe, wprowadzanie faktur do systemu, obsługa klienta, sporządzanie pism i zestawień Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: praca w zespole Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: