Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna, pracowita, sumienna i odpowiedzialna. Ważna może okazać się również umiejętność pracy w zespole, oraz wysoka kultura osobista.
śląskie / Gliwice
Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i...
małopolskie / Kraków
Obsługa kancelaryjna i biurowa działu CZR1.Obsługa systemu SZD - informatycznego systemu zarządzania dokumentacją w administracji skarbowej.Obsługa działu CZR1, w tym w szczególności poczty tradycyjnej i elektronicznej, wpływającej do urzędu do działu...
małopolskie / Kraków
1. Zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy lub innymi dokumentami obowiązującymi w miejscu odbywania stażu.2. Szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych.3. Zapoznanie z zakresem zadań do realizacji na stanowisku pracy...