Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko!
  • Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy
  • Weryfikacja poprawności danych w systemach
  • Terminowe rozliczanie danych systemowych
  • Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe
  • Archiwizacja dokumentów
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
  • Terminowe tworzenie i aktualizacje raportów, zestawień i analiz związanych z procesem produkcji.
  • Zapewnienie optymalnych poziomów materiałów pośrednio produkcyjnych potrzebnych do prowadzenia procesu produkcyjnego.
  • Sporządzanie rzeczywistych raportów ze stanów produkcyjnych.
  • Weryfikacja poprawności rejestracji danych pracowników stałych i tymczasowych.
  • Wsparcie linii produkcyjnych i zapewnienie ciągłości produkcji
  • Przestrzeganie procedur, zasad i obowiązków związanych z utrzymaniem standardów BHP, podnoszących bezpieczeństwo i ergonomię na obszarach, redukujących straty
  • Tworzenie zamówień zgodnie z przyjętą Polityką Zakupową firmy
  • Uczestnictwo w programach usprawnień, 4S i innych usprawniających procesy
  • Kontrola przestrzeni produkcyjnych
  • Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów na produkcji
Zobacz, czego oczekujemy od pracowników na tym smakowitym stanowisku. Oto nasza mieszanka wymagań!
  • Wykształcenie min. średnie
  • 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wiedzę z zakresu procedur rozliczeniowych, jakościowych i BHP w obszarze produkcyjnym.
  • Doświadczenie w pracy na obszarze produkcyjnym.
  • Umiejętności korzystania z narzędzi służących do rozliczenia produkcji
  • Znajomość SAP, MS OFFICE,T ETA
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność i Skrupulatność
  • Mile widziana gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Kreatywność, inicjatywa, aktywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów, innowacyjność
Poznaj smaki naszych benefitów. To mnóstwo wyjątkowych pyszności!
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • masaże i konsultacje lekarskie na terenie firmy,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • wolontariat pracowniczy, drużyny sportowe i CSR,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce, świeże owoce i warzywa – podane na tacy:),
  • jedyna taka oferta: swobodny dostęp do produktów i nowości Wedla, zniżki w sklepiku firmowym oraz Pijalniach Czekolady Wedel,
  • możliwość zdobycia uprawnień do obsługi maszyn,
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

Wgryź się w zestaw warunków dla pracowników:
  • Umowa o pracę na pełen etat, na początku na umowa o pracę na okres próbny
  • Praca na wyznaczonych zmianach według harmonogramu
  • W zależności od obszaru, praca w systemie 1 - zmianowym, 2-zmianowym, 3-zmianowym lub 4-brygadowym, także w weekendy
  • Godziny zmian to: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
  • Wynagrodzenie w tym:
    • wynagrodzenie zasadnicze
    • premia za realizację wskaźników zespołowych 
    • dodatki za pracę w nocy 
    • dodatki za pracę w niedzielę 
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Więcej na: wedel.pl/kariera

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. samorządów

Pracodawca: Quixi Media Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Do zadań pracownika należeć będzie nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z włodarzami gmin, miast, powiatów oraz oferowanie im naszych usług wydawniczych. Niezbędne będą e-maile, kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania w terenie. Żeby sprawdzić...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Pracodawca: LITTLEFEET RECYSTEP GESELLSCHAFT MIT BESCHRÄNKTER HAFTUNG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała, Michała Grażyńskiego 74

Prace biurowe, Obsługa programu Subiekt, Wystawianie faktur, Zamawianie towaru, Opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert. Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny, Wymagana znajomość obsługi komputera (Word i...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: OmniOffice Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Zakres obowiązków: Uwaga: praca w godzinach: 07:30 - 15:30, 09:00-17:00 Bieżące sprawy operacyjne centrum Obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) Odpowiedzialność za kontakt z klientami zewnętrznymi oraz...