Pracownik ds. wsparcia nadzoru właścicielskiego

Jednostka organizacyjna: Centrala Spółki

Stanowisko ds. wsparcia nadzoru właścicielskiego - umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika​​
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IBZ/07/10/25
Zakres obowiązków:
  • prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem praw właścicielskich w spółkach zależnych,
  • opracowywanie dokumentów korporacyjnych dotyczących sprawowania przez PLK S.A. nadzoru właścicielskiego nad spółkami zależnymi,
  • opracowywanie wytycznych dla spółek zależnych,
  • bieżące monitorowanie i analiza funkcjonowania spółek zależnych,
  • współpraca z radami nadzorczymi oraz z zarządami spółek zależnych w zakresie ich bieżącej działalności.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczny, finansowy, administracyjny, prawny),
  • minimum rok doświadczenia zawodowego,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
  • umiejętność opracowywania dokumentacji korporacyjnej,
  • umiejętność sporządzania opinii/rekomendacji,
  • umiejętność współpracy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy.

 

Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 6000 - 8000 zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
  • Umowa o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
  • Opieka medyczna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Karta Multisport
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.
Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...