Pracownik ds. obsługi archiwum

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik ds. obsługi archiwum
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1642
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie i wykonywanie czynności należących do zakresu działania archiwum zakładowego, w specjalności wskazywanie dokumentacji , przyjmowanie dokumentacji i spraw zakończonych. Forma umowy: umowa o pracę na okres próbny, następnie czas określony-praca na jedną zmianę. Kontakt z pracodawcą: elektroniczny Miejsce pracy: pl. LUDWIKA HIRSZFELDA 12, 53-413 WROCŁAW Oferta w sali: C
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Archiwista zakładowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: kurs archiwalno-kancelaryjny I stopnia


Wymagania inne:

Wykształcenie minimum średnie z udokumentowanym kursem co najmniej I stopnia arich-kancelaryjnego, staż pracy minimum 2 lata, dokładność , rzetelność, umiejętność pracy zarówno w zespole jak i samodzielnie.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Pracodawca: Zakład Informatyki Lasów Państwowych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sękocin Stary

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów...