Pracownik ds. fakturowania i administracji

Pracownik ds. fakturowania i administracji
Miejsce pracy: Szymankowo
Opis stanowiska:
  • Wystawianie dokumentacji sprzedażowej
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów
  • Raportowanie bieżące
  • Współpraca z zewnętrzną księgowością
  • Administracyjne wsparcie spółki
Fakturowanie:
  • Operowanie w programie Symfonia Handel i Magazyn
  • Obsługa drukarki fiskalnej
  • Zarządzanie gotówką i dokumentacją gotówkową
  • Kontrola danych do dokumentów sprzedaży
  • Rozwiązywanie problemów z reklamacjami dotyczącymi faktur
  • Wsparcie dla działów: logistyki, sprzedaży, reklamacji, księgowości
  • Sporządzanie miesięcznych raportów sprzedażowych
  • Tworzenie zestawień, raportów i wezwań do zapłaty
  • Zarządzanie przesyłaniem dokumentów do klientów i księgowości
Administracja:
  • Kompleksowa obsługa biurowa
  • Wsparcie działu handlowego – oferty, umowy
  • Przetwarzanie dokumentacji e-fakturowania
  • Nadzór nad polisami ubezpieczeniowymi, leasingami
  • Obsługa BDO, RODO i KOWR
  • Organizacja materiałów promocyjnych i uczestnictwo w targach
  • Zastępstwo za innych pracowników w ich nieobecność
Wymagania:
  • Doświadczenie w fakturowaniu, znajomość Symfonii Handel i Magazyn lub pokrewnego
  • Znajomość regulacji VAT
  • Wykształcenie min. średnie
  • Biegłość w MS Excel
  • Skrupulatność, terminowość, umiejętność pracy zespołowej
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
  • Pracę w zespole ukierunkowanym na współpracę długoterminową
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator biura

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji wydarzeń...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: MPM agd S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Milanówek

Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager

Pracodawca: LeverX

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations...