Pracownik ds. fakturowania i administracji

Pracownik ds. fakturowania i administracji
Miejsce pracy: Szymankowo
Opis stanowiska:
  • Wystawianie dokumentacji sprzedażowej
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów
  • Raportowanie bieżące
  • Współpraca z zewnętrzną księgowością
  • Administracyjne wsparcie spółki
Fakturowanie:
  • Operowanie w programie Symfonia Handel i Magazyn
  • Obsługa drukarki fiskalnej
  • Zarządzanie gotówką i dokumentacją gotówkową
  • Kontrola danych do dokumentów sprzedaży
  • Rozwiązywanie problemów z reklamacjami dotyczącymi faktur
  • Wsparcie dla działów: logistyki, sprzedaży, reklamacji, księgowości
  • Sporządzanie miesięcznych raportów sprzedażowych
  • Tworzenie zestawień, raportów i wezwań do zapłaty
  • Zarządzanie przesyłaniem dokumentów do klientów i księgowości
Administracja:
  • Kompleksowa obsługa biurowa
  • Wsparcie działu handlowego – oferty, umowy
  • Przetwarzanie dokumentacji e-fakturowania
  • Nadzór nad polisami ubezpieczeniowymi, leasingami
  • Obsługa BDO, RODO i KOWR
  • Organizacja materiałów promocyjnych i uczestnictwo w targach
  • Zastępstwo za innych pracowników w ich nieobecność
Wymagania:
  • Doświadczenie w fakturowaniu, znajomość Symfonii Handel i Magazyn lub pokrewnego
  • Znajomość regulacji VAT
  • Wykształcenie min. średnie
  • Biegłość w MS Excel
  • Skrupulatność, terminowość, umiejętność pracy zespołowej
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
  • Pracę w zespole ukierunkowanym na współpracę długoterminową
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...