Pracownik ds. administracyjno-księgowych - staż

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Pracownik ds. administracyjno-księgowych - staż
Miejsce pracy: Racibórz
Numer: StPr/25/0537
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie sekretariatu, w tym pomoc przy prowadzeniu dziennika korespondencji, sortowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa centrali telefonicznej; - kompletowanie, dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów;- ewidencjonowanie dowodów księgowych w programie komputerowym;- pomoc w przygotowaniu sprawozdań finansowych i budżetowych;- tworzenie zestawień i dokumentów z wykorzystaniem pakietu Office.Wykształcenie wyższe ekonomiczne licencjackie, magisterskie (rachunkowość i finanse lub kierunki pokrewne) lub średnie ekonomiczne;Dobra znajomość MS Office - Wordk, Excel, niekaralność
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Racibórz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Najnowsze oferty

zachodniopomorskie / Koszalin

monitorowanie toku studiów na podstawie zaliczania przez studentów kolejnych etapów studiów, dokonywanie wpisu studentów na kolejny semestr/rok, wprowadzanie wymaganych danych do systemu POL-on, przygotowywanie legitymacji studenckich i przedłużanie terminu ich...

Aktywny od: 2025-04-22

Recepcjonista- kasjer

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Ustronie Morskie

Sprzedaż biletów i obsługa klientów basenu Helios. Praca w godz. 9-21 w systemie 2 dni pracy 2 dni wolne. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Aktywny od: 2025-04-22

Recepcjonista/ka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Kołobrzeg

Meldowanie i wymeldowywanie gości hotelowych, obsługa systemu recepcyjnego, rozliczanie pobytów, wystawianie faktur, przyjmowanie wpłat, dbałość o stanowisko pracy i wizerunek firmy. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-19, 19-7 również w soboty, niedziele i święta....