Pracownik ds. administracji i logistyki

Firma Bianco Logistic istnieje na rynku od 20 lat i działa w branży TSL.
Pracownik ds. administracji i logistyki
Opis stanowiska
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym
  • kompletacja oraz weryfikacja dokumentów zgodnie z wytycznymi
  • przygotowywanie raportów i zestawień dla innych działów
  • prowadzenie korespondencji wyjaśniającej i obsługa dokumentacji wysyłek
  • współpraca z innymi działami w zakresie obsługi administracyjnej
Wymagania
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego w stopniu bardzo dobrym
  • dokładność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji zadań
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
  • szkolenia branżowe oraz możliwość zdobywania nowych kwalifikacji
  • pakiet benefitów pracowniczych
  • pracę od poniedziałku do piątku w zgranym zespole
Dokonując zgłoszenia prosimy o dodanie załącznika z CV wraz z oświadczeniem: http://biancologistic.pl/dokumenty/Oswiadczenie_do_CV_Bianco.pdf

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Pracodawca: MAOBI Group

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

Pracodawca: ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Starachowice

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp....