Pracownik do spraw obsługi sekretariatu

Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw obsługi sekretariatu
Biuro Realizacji Projektów Międzywydziałowych

Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należała obsługa sekretariatu Biura Realizacji Projektów Międzywydziałowych, w tym:
  • organizacja i obsługa bieżącej pracy Dyrektora Biura Realizacji Projektów Międzywydziałowych
  • prowadzenie kalendarza oraz organizacja i obsługa spotkań Dyrektora Biura Realizacji Projektów Międzywydziałowych
  • prowadzenie spraw związanych z organizowaniem wyjazdów służbowych Dyrektora Biura Realizacji Projektów Międzywydziałowych
  • przyjmowanie, rejestrowanie, rozdział i wysyłanie korespondencji
  • udzielanie informacji klientom
  • archiwizowanie dokumentów
  • przygotowywanie treści medialnych dotyczących działań Biura Realizacji Projektów Międzywydziałowych.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:
budynek Urzędu - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław

 

Stanowisko pracy:
  • praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
Przewidywany termin zatrudnienia:

II kwartał 2025 r.

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie 
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • znajomość języka angielskiego
  • obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie: wyższe
  • umiejętność pracy w zespole, sumienność, samodzielność, kreatywność, komunikatywność.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu lutym 2025 roku wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wąsosz

Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, archiwizacja akt, wykonywanie czynności kancelaryjnych Wymagania inne: okres odbywania stażu: 14.04.2025-13.10.2025godziny odbywania...

Aktywny od: dzisiaj

Operator wprowadzania danych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Oleśnica

ARCHIWIZACJA I PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJIWPINANIE DOKUMENTÓW DO TECZEKPRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI I MONITOROWANIE STATUSU DORĘCZENIA LISTUOBSŁUGA TELEFONICZNA I UDZIELANIE INFORMACJI O ZALEGŁOŚCIACHOBSŁUGA PROGRAMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGOWERYFIKACJA KOMPLETNOŚCI...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Szczawno-Zdrój

- Praca polegająca na obsłudze gości pensjonatu od przyjęcia rezerwacji, realizacji pobytu po wymeldowanie gości. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio...