Pracownik biurowy/sekretarka

ALFA Malinowska Marzena
Pracownik biurowy/sekretarka
Miejsce pracy: Grudziądz
Numer: StPr/25/0724
OBOWIĄZKI:
obsługa komputera( pakiet MS Office,e-mail,grafika komputerowa),opieka nad prawiłowym funkcjonowaniem biura,zarządzanie korespondecją wychodzącą i przychodzącą,koordynacja obiegu dokumentów, obsługa telefoniczna i mailowa klientów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi oraz odpowiedzialność za zaopatrzenie biura
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe) , znajomość programów graficznych, prawo jazdy kat.B, odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę, umiejętność pracy w zespole, kontakt z klientami, budowanie pozytywnych relacji, komunikatywność. Praca na umowę o pracę I zmiana , wynagrodzenie brutto od 4666 zł, miejsce wykonywania ul.Sikorskiego 38

Miejsce pracy:

Grudziądz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...