Pracownik biurowy/menager hotelu i restauracji

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Pracownik biurowy/menager hotelu i restauracji
Miejsce pracy: Królik Polski
Numer: StPr/25/0570
OBOWIĄZKI:
- rozmowy z kontrahentami, partnerami i wykonawcami;- organizacja pracy personelu hotelu i restauracji;- obsługa rezerwacji;- zaopatrzenie;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

- doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników, obsługa urządzeń biurowych, obsługa urządzeń biurowych

Miejsce pracy:

Królik Polski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Działu Administracyjno-Finansowego

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Wsparcie pracy biura w zakresie bieżących spraw administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (m.in. ubezpieczeniowymi, leasingowymi, najmu, telekomunikacyjnymi itp.) Obsługa rachunków bankowych Spółki – przygotowywanie przelewów, monitorowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Sekretariatu

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami Składanie zamówień na materiały...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Żwirki i Wigury

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku...