Pracownik biurowy/asystent handlowca

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik biurowy/asystent handlowca
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0405
OBOWIĄZKI:
Pracownik biurowy/Asystent Handlowca
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej oraz handlowej, umiejętność pracy z komputerem (znajomość pakietu MS Office), dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań, doskonała organizacja pracy, samodzielność.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

rozmowa z klientem, prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, chęć do nauki

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. biurowych z j. niemieckim

Pracodawca: MULTiSERWIS Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Krapkowice

Twój zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji administracyjnej i kadrowej Rejestracja i raportowanie działań pracowników dla rynku niemieckiego Wsparcie w zarządzaniu zasobami oraz współpraca z kierownictwem projektów Komunikacja z klientami i dostawcami w języku...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka działu handlowego

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Jaworzno

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera, w tym programów MsOffice, analiza dokumentów, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność