Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/0732
OBOWIĄZKI:
Prace biurowe.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera


Wymagania inne:

umiejętność pisania pism, wniosków, sprawozdań, min. 4 lata pracy z osobami z niepełnosprawnościami

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Najnowsze oferty

małopolskie / Kraków

Zadania Wsparcie bieżących prac w instytucjach publicznych Archiwizacja dokumentów Wymagania Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (ważne do końca kwietnia 2026 r.) Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy Wykształcenie minimum...

śląskie / Bielsko-Biała

Zadania Wsparcie bieżących prac w instytucjach publicznych Archiwizacja dokumentów Wymagania Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (ważne do końca kwietnia 2026 r.) Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy Wykształcenie minimum...

małopolskie / Nowy Sącz

Zadania Wsparcie bieżących prac w instytucjach publicznych Archiwizacja dokumentów Wymagania Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (ważne do końca kwietnia 2026 r.) Status osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy Wykształcenie minimum...