Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Myślibórz
Numer: StPr/25/0385
OBOWIĄZKI:
zapoznanie się z regulaminem pracy oraz specyfiką i organizacją pracy Biura podawczego oraz Punktu przeglądania akt, rejestrowanie korespondencji przychodzącej w systemie Sędzia 2, rozdzielanie poczty przychodzącej i dostarczanie jej do właściwych wydziałów, odbieranie korespondencji wychodzącej z poszczególnych wydziałów i przygotowywanie jej do wysyłki, rejestrowanie poczty wychodzącej w systemie Sędzia 2, Currenda, Orcom, rejestrowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów korespondencji w systemie Sędzia 2, Currenda i Orcom, wykonywanie czynności w Punkcie przeglądania akt.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera pakiet Ms Office


Wymagania inne:

umiejętność organizacji pracy, zdolność do koncentracji, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

Miejsce pracy:

Myślibórz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...