Pracownik biurowy

STAGRA-TRANS Robert Mieszała
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Chojęcin
Numer: StPr/25/0371
OBOWIĄZKI:
Wystawianie faktur VAT, wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT, obsługa korespondencji firmy, pomoc w bieżących sprawach administracyjnych, sporządzanie raportów i zestawień.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chojęcin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto/miesiąc do uzgodnienia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura Prowadzenie i nadzór nad umowami (leasing, najem, ubezpieczenia, telekomunikacja) Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, monitorowanie rozliczeń Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Handlowego

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

Zakres obowiązków: wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy — przygotowywanie dokumentów, ofert i korespondencji z klientami, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji handlowej, organizacja spotkań wewnętrznych i z partnerami biznesowymi, współpraca z innymi...