Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Chodzież
Numer: StPr/25/0308
OBOWIĄZKI:
1) zapoznanie się z przepisami z zakresu rejestracji pojazdów:-Kodeks Postępowania Administracyjnego,-Ustawa Prawo o Ruchu Drogowym,-Ustawa o ochronie danych osobowych,-Rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów,-Instrukcja kancelaryjna i archiwalna,-Regulaminy i instrukcje wewnętrzne2) zadania wykonywane:-przygotowywanie i kompletowanie teczek pojazdów,-przekazywanie teczek pojazdów do archiwum zakładowego,-przygotowywanie korespondencji do wysyłki,-kompletowanie dostarczonych z PWPW spersonalizowanych dowodów rejestracyjnych do teczek pojazdów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku

Miejsce pracy:

Chodzież


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Pracodawca: Abakus Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie polityki...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Pracodawca: Abakus Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piaseczno

Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie polityki...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Administracji dla Zarządu i Biura Inżyniera Kontraktu

Pracodawca: Bico Group Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją i dokumentacją wewnętrzną oraz zewnętrzną. Administracja zespołem inżyniera kontraktu: tworzenie raportów, zestawień, harmonogramów. Nadzorowanie terminów obiegu dokumentacji między stronami kontraktu. Kooperacja z...