Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Ujście
Numer: StPr/25/0798
OBOWIĄZKI:
Nauka i pomoc w zakresie:obiegu dokumentacji związanej z realizacją projektu,koordynowania projektu, w tym: ustalanie harmonogramu, budżetowanie, raportowanie,redagowania pism wychodzących,rejestrowania pism przychodzących,obsługi urządzeń biurowych,wprowadzania danych do systemów komputerowych,wsparcia administracyjnego (pomoc przy organizacji spotkań, szkoleń),udziału w bieżących pracach biura.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, bardzo dobra xnajomość obslugi komputera

Miejsce pracy:

Ujście


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjno-Środowiskowych w Wydziale Eksploatacji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska w województwach małopolskim, podkarpackim, świętokrzyskim i lubelskim, w tym m.in. wniosków o wycinkę drzew i krzewów Przygotowywanie raportów i analiz wspierających pracę wydziału Prowadzenie spraw związanych z...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy 

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Częstochowa

Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy 

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu...