Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
Numer: StPr/25/0896
OBOWIĄZKI:
-wprowadzanie danych i dookumentów do systemu;- weryfikacja, porządkowanie dokumentów;- zizyty na poczcie, w urzędach, budynkach i w terenie związane z obsługą biura, pozyskiwanie danych do realizacji zadań;- prezentacja lokali do wynajmu w terenie (Ostrów Wlkp.);- przygotowanie, redagowanie pism, dokumnetów;- realizacja innych zadań zleconych związanych z funkcjonowaniem biura;- dokonywanie rozliczeń;- przyjmowanie wpłat w kasie bira;- dbanie o prawidłowy obieg dokumnetów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: administracja/ekonomia
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Ostrów Wielkopolski


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...