Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kościan
Numer: StPr/25/0271
OBOWIĄZKI:
prowadzenie biura w obszarze administracyjnym, rejestracja dokumentacji przychodącej oraz wychodzącej, obsługa urządzen biurowych, koordynowanie współpracy w zakresie wewntęrznego i zewnętrznego obiegu korespondencji, kontrola poprawności i kompletności wprowadzonych danych, tworzenie i segregowanie dokumentów, koordynowanie zadań pomiędzy biurami geodezyjnymi, kartograficznymi, architektonicznymi, tworzenie i kreślenie dokumentów za pomocą programu GstarCAD, tworzenie modeli 3D i rysunków 2D produktów w programie GstarCAD
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe, techniczne
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

obsługa urządzeń biurowych do wydruków wieloformatowych, znajomosc programu GstarCAD, archiwizowanie dokumentów, rysunków projektowych na dyskach sieciowych

Miejsce pracy:

Kościan


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 179,26 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...