Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1270
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie prac biurowych związanych z organizacją i pracą biura, zapoznanie się z pracą zespołu sportowego, specyfiką pracy w drużynie sportowej i administracji klubowej oraz związanymi z tym pracami, projektami marketingowymi, współpraca ze stanowiskiem promocji i marketingu w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych, samodzielne wykonywanie zleconych prac.Jedna zmiana pn-pt 7:30-15:30Oferta stażu dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Elbląg
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o profilu wychowanie fizyczne, osoba ambitna, samodzielna otwarta na naukę.Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...