Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1052
OBOWIĄZKI:
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, rejestracja czynności w programie Kancelaria Notarialna, liczenie kosztów czynności notarialnych, przeszkolenie w zakresie dokumentów niezbędnych do sporządzania czynności notarialnych ( wtym aktów notarialnych) oraz w zakresie sporządzania projektów czynności.I zm. 9-17 pon-pt Oferta stażu dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Elbląg
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: praco, administracja.Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. rozliczeń z Klientami i fakturowania

Pracodawca: Inwemer System Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Zadania: Monitorowanie zmian w umowach i aneksach oraz aktualizacja bazy Klientów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczeń...

Aktywny od: dzisiaj

Kasjer / Fakturzysta

Pracodawca: Eurocash Serwis

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Wejherowo

JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO: zapewnianie obsługi klientów zgodnie z naszymi standardami - stawiamy na profesjonalizm i aktywność realizacja zleceń sprzedaży – zwracając szczególną uwagę na efektywność prowadzenie i...

Aktywny od: dzisiaj

Kasjer / Fakturzysta

Pracodawca: Eurocash Serwis

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Bolesławice (pow. słupski, gm. Kobylnica)

JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO: zapewnianie obsługi klientów zgodnie z naszymi standardami - stawiamy na profesjonalizm i aktywność realizacja zleceń sprzedaży – zwracając szczególną uwagę na efektywność prowadzenie i...