Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Frombork
Numer: StPr/25/0354
OBOWIĄZKI:
Podczas stażu na stanowisku pracownik biurowy nabędzie szereg umiejętności zawodowych. Obejmują one zarówno umiejętności twarde, związane z obsługą narzędzi i oprogramowania biurowego jaki i umiejętności miękkie związane z organizacją pracy i komunikacją. Przykładowe umiejętności to: obsługa komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner), prowadzenie korespondencji( tradycyjnej i elektronicznej), organizacja spotkań i kalendarza, a także obsługa klienta i dbanie o obieg dokumentów.- Porządkowanie dokumentacji urzędowej;- Pomoc w przygotowaniu sprawozdań, raportów, prezentacji;- Obsługiwanie urządzeń biurowych;- Prowadzenie rejestrów, zbiorów i ewidencji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Frombork


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...