Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0903
OBOWIĄZKI:
Wprowadzanie spraw osób ubiegających się o świadczenia zasiłkowe do elektronicznych systemów WUP, Viator i Talgos. Zakładanie i prowadzenie teczek osobowych osób ubiegających się o zasiłek dla bezrobotnych ( kompletowanie i uzupełnianie dokumentów), przygotowywanie formularzy z serii SED i U i przesyłanie do isntytucji właściwych i łącznikowych, przygotowywanie prostych dokumentów administracyjnych np: pism do instytucji, zawiadomień o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy, archiwizowanie dokumentów, wykonywanie innych zadań zleconych przez opiekuna stażu.Jedna zmiana 7.30- 15.30 od poniedziałku do piątku.Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w PUP Elbląg, długotrwale bezrobotnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie/ wyższe, znajomość obsługi komputera- Microsoft Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka

Pracodawca: Firma Handlowo - Usługowa Michał Rejs

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Rypin

- przyjmowanie rezerwacji- meldowanie i wymeldowanie gości- wystawianie dokumentów sprzedaży oraz rozliczanie płatności- obsługa gości w restauracji- wydawanie śniadań - dbanie o porządek i czystość Wymagania konieczne: Zawód: Recepcjonista Wykształcenie:...

łódzkie / Łódź

Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Współpraca z kurierami Zapewnienie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

Pracodawca: BADAJ.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Świętochłowice

Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z...