Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sandomierz
Numer: StPr/25/0525
OBOWIĄZKI:
- Zapoznanie sie z przepisami BHP i p.poż- Poznanie specyfikacji pracy w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie, przepisów regulujących jego działalność.- Obsługa administracyjna biura i urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, scaner, fax, itp.- Prace kancelaryjne, zarządzanie korespondencją służbową wychodzącą, poznanie procedur przyjmowania korespondencji, ewidencjonowania, wysyłki, zasad wysyłania listów- Zapozananie się z przepisami dotyczącymi archiwizacji dokumentów- Inne zadania powierzone przez Dyrektora Zarządu Zlewni oraz opiekuna stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

-staż na 6 m-cy-brak gwarancji zatrudnienia po stażu-staż w godz. 8:00-16:00

Miejsce pracy:

Sandomierz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...