Zakres obowiązków; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w Firmie. Archiwizacja dokumentów.Wystawianie dokumentów m.in. faktur. Drukowanie, oraz skanowanie dokumentacji.Przygotowanie dokumentów do Biura Rachunkowego.Prace administracyjno-biuroweWymagania; Umiejętność pracy w zespole. Bardzo dobra organizacja pracySumienność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadańŁatwość nawiązywania kontaktów, oraz energia w działaniuUmiejętność pracy pod presją czasuWysoka kultura osobistaDobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel). Czynne prawo jazdy kat. BMile widziane; Doświadczenie w pracy biurowejPracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuMożliwość rozwoju zawodowego, oraz zdobycie doświadczenia.
Kostomłoty Drugie
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 700 do 6 100 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...