Zakres obowiązków; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w Firmie. Archiwizacja dokumentów.Wystawianie dokumentów m.in. faktur. Drukowanie, oraz skanowanie dokumentacji.Przygotowanie dokumentów do Biura Rachunkowego.Prace administracyjno-biuroweWymagania; Umiejętność pracy w zespole. Bardzo dobra organizacja pracySumienność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadańŁatwość nawiązywania kontaktów, oraz energia w działaniuUmiejętność pracy pod presją czasuWysoka kultura osobistaDobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel). Czynne prawo jazdy kat. BMile widziane; Doświadczenie w pracy biurowejPracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuMożliwość rozwoju zawodowego, oraz zdobycie doświadczenia.
Kostomłoty Drugie
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 700 do 6 100 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Psary
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Obsługa zleceń całopojazdowych Klientów Firmy Monitoring obsługiwanych zleceń Prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń Przygotowywanie raportów Praca na giełdach transportowych Opieka nad danymi systemowymi OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW...
Aktywny od: dzisiaj
pomorskie / Gdynia
Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń...
Aktywny od: dzisiaj
/ Hnojnik
Opis stanowiska: kompleksowe wsparcie administracyjne biura i zespołów projektowych organizacja spotkań, podróży służbowych i wydarzeń firmowych przygotowywanie i obieg dokumentów, raportów oraz korespondencji współpraca z partnerami zewnętrznymi i działami...