Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0248
OBOWIĄZKI:
-prace biurowe i administracyjne, obsługa klientów, udzielanie informacji, zarządzanie zakupami online i logistyką dla potzreb firmy, przygotowywanie sprawozdań, raportów, dokumentów, obsługa urządzeń biurowych i technicznych, obsługa korespondencji firmowej i urzędowej, porządkowanie, archiwizacja oraz dbaniue o dokumentację firmy, działania marketingowe na portalach społecznościowych i internetowych, zadania zwiazane z utrzymaniem i dbaniem o środki trwałe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: obsługa komputera Word, Exell, Office
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...