Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0713
OBOWIĄZKI:
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/DoposażeniaWykształcenie średnie; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: obsługa klienta, obsługa korespondencji, wystawianie faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

zł brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Ortopeda i traumatolog narządu ruchu

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Chodzież

Podstawowym zadaniem lekarza- członka powiatowego zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności jest:- uczestniczyć w posiedzeniach składu orzekającego wyznaczonego przez Przewodniczącego;- sporządzanie oceny niezbędne do wydania orzeczenia o niepełnosprawności...

Aktywny od: dzisiaj

Organizator społeczności lokalnej

Pracodawca: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE ŚWIDWIN

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Świdwin

Prowadzenie na bieżąco rozeznania potrzeb oraz potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie działań wspierających.pracodawca wymaga posiadania II stopnia specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny w zakresie specjalności praca socjalna ze społecznością lokalną...

Aktywny od: wczoraj

Inspektor

Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Rzeszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Korczowa

Kontroluje jakość handlową artykułów rolno-spożywczych przywożonych spoza państw członkowskich Unii Europejskiej oraz spoza państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).Kontroluje artykuły rolno-spożywcze i środki produkcji pochodzenia...