Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/0309
OBOWIĄZKI:
Pracownik biurowy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie od szkoły średniej; znajomość obsługi komputera Word i Excel w stopniu dobrym; umiejętność sporządzania pism urzędowych, redagowania i opracowywania aktów normatywnych

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

wprowadzanie dokumentów do programu, obsługa urządzeń biurowych, układanie dokumentów, sprawdzanie zestawień, obsługa pakietu Office, kontakt z klienetem, numerowanie dokumentów, odbieranie telefonów, drukowanie plików z programów celem uzupełnienia dokumentów...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

prowadzenie rejestru korespondencji, dostarczanie i odbieranie korespondencji, kserowanie dokumentów, rozliczanie kosztów, archiwizacja dokumentów, zleceń, zgłoszeń, doskonalenie umiejętności obsługi programów Word, Excel Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Częstochowa

Pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego; praca przy monitorze powyżej 4h; sprawność umysłowa, fizyczna.