Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Będzin
Numer: StPr/25/0369
OBOWIĄZKI:
szkolenie BHP,ppoż,szkolenie stanowiskowe,umawianie wizyt u specjalistów,przepisywanie pism na komputerze,wyszukiwanie kartotek,katalogowanie i archiwizowanie kartotek,przygotowywanie korespondencji do wysyłki pocztowej,wysyłanie pism drogą elektroniczną,skanowanie dokumentów,kserowanie dokumentacji,wykonywanie poleceń dyrektora i opiekuna stażu wynikających z pracy bieżącej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice


Wymagania inne:

odpowiedzialność,rzetelność,zdolności organizacyjne.

Miejsce pracy:

Będzin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Sandomierz

- obsługa klientów biura szkoły jazdy - obsługa komputera- obsługa kasy fiskalnej- wystawianie zaświadczeń biurowych - staż w godz. 10.00-16.00 Wymagania inne: Staż na okres 6 m-cy , gwarancja zatrudnienia 3 m-ce na 1/2 etatuOferta stażu skierowana dla osób...

Aktywny od: dzisiaj

Fakturzystka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Sandomierz

- obsługa programu KC firma- wprowadzanie faktur do systemu- utrzymanie kontaktu z klientami- rozliczanie dokumentów magazynowych- ustalanie cen towarów, wprowadzanie programów promocyjnych Wymagania inne: Staż na okres 6 m-cy , gwarancja zatrudnienia 1 m-cOferta stażu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Busko-Zdrój

Wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji. Wymagania inne: Wymagania; orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Zakres obowiązków; wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowych, obsługa biura organizacyjnie i...