Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sławków
Numer: StPr/24/0267
OBOWIĄZKI:
- obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej, udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo), obsługiwanie urządzeń biurowych, przyjmowanie i zarządzanie zapytaniami od klientów, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej lub urzędowej, umawianie klienta na spotkania stacjonarne lub online, przekazywanie potencjalnemu klientowi telefonicznie informacji oferowanych produktach ubezpieczeniowych, organizowanie stanowiska pracy gdnie z zasadami etyki zawodowej, BHP, ochrony ppoż., ochron środowiska i wymaganiami ergonomii, przygotowywanie wiadomości e-mail do klientów z propozycami ofert.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera
Uprawnienia: dobra komunikatywność
Uprawnienia: skuteczna komunikacja z klientem
Uprawnienia: niekaralność
Uprawnienia: umiejętność szybkiego uczenia się
Uprawnienia: odpowiedzialność
Uprawnienia: dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sławków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjnych TW

Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy Znajomość języka angielskiego min B1/B2 Zdolności organizacyjne Dokładność, obowiązkowość Umiejętność pracy w zespole Umiejętność przygotowywania/sporządzania raportów i analiz...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Celon Pharma S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Kazuń Nowy, ul. Marymoncka 15

Opis stanowiska Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą Obsługa skrzynki mailowej firmowej Obsługa Gości...