Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Bytom
Numer: StPr/25/0589
OBOWIĄZKI:
obsługa urządzeń znajdujących się w biurze tj. kompyter, telefon, drukarka itp., nadzór nad dokumentami firmowymi, z którymi ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich osób, segregowanie, porządkowanie i sporządzanie dokumentów, przygotowywanie i wysyłka poczty, przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz zamówień materiałów, obsługa programu komputerowego Microsoft Word, kontakt z klientami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie średnie/ wyższe, znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft Word, doświadzcenie w pracy biurowej

Miejsce pracy:

Bytom


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

People Analytics & Reporting Manager

Pracodawca: Coloplast Business Centre Sp z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

At Coloplast, we are dedicated to making life easier for people with intimate healthcare needs. With approx. 16,500 employees worldwide, we combine purpose-driven innovation with a strong commitment to improving lives. In Coloplast Business Centre we are responsible for...

Aktywny od: dzisiaj

Bell boy / Młodszy Recepcjonista

Pracodawca: Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Jachranka

Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i korespondencji z...