Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0519
OBOWIĄZKI:
DZIAŁ ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH1.Zapoznanie się z przepisami prawa dotyczącymi Działu,2. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji, kserokopia dokumentów,3. Kopertowanie i ewidencjonowanie poczty wychodzącej, przychodzącej,4.Przepisywanie pism i innych wychodzących dokumentów,5. Zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych,6.Ewidencjonowanie wniosków wpływających do działu,7. Przygotowywanie dokumentacji do wydania decyzji administracyjnej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: kreatywność
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...