Pracownik biurowy

ROBERT FIJAŁKOWSKI ALFA
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/1187
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów stacjonarnych i telefonicznie, obsługa sklepu internetowego, allegro - wystawianie ofert, faktur (hurtownia zoologiczna). Kandydaci są proszeni o kontakt osobisty z CV między godz. 9.00-15.00 (pracodawca nie odpowiada na CV przesłane drogą e-mailową).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy
Uprawnienia: Aktywna sprzedaż w obsłudze klienta
Uprawnienia: ABC komputere, obsługa interneru i poczty elektronicznej z zastosowaniem w handlu i pracach administracyjno - biurowych
Uprawnienia: Prowadzenie sklepu internetowego


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie; mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego, wymagana gotowość do przystąpienia do szkolenia z tego programu, wymagana znajomość Excel, umiejętności matematyczne, umiejętność czytania ze zrozumieniem i pisania niezbędna do profesjonalnego zamieszczanie ofert w Internecie, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole, mile widziana znajomość Comarch XL i ogólne doświadczenie w pracy zawodowej.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

w okresie próbnym umowa zalecnienie na okres 6 miesięcy, następnie umowa o pracę, praca od pn - pt w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...