Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Żory
Numer: StPr/25/0253
OBOWIĄZKI:
obsługa korespondencji, obsługa lokatorów i najemców, porządkowanie dokumentacji, przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych, uczestnictwo w przygotowywaniu pism, sprawozdań raportów związanych z procedurami przydziału mieszkań i lokali użytkowych i windykacją należności
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: podstawy obsługi komputera


Wymagania inne:

STAŻ REALIZOWANY W RAMACH REZERWY MRPiPS dla osób bezrobotnych z niskimi kwalifikacjami tj. nieposiadających świadectwa dojrzałości lub bezrobotnych bez kwalifikacji zawodowychdobry poziom kultury osobistej, prawidłowe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Żory


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...