Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Słupsk
Numer: StPr/24/0557
OBOWIĄZKI:
pomoc przy obsłudze interesantów,pomoc przy prowadzeniu elektronicznych ewidencji budowlanych, ewidencji decyzji i postanowień,pomoc przy redagowaniu pism urzędowych,archiwizowanie dokumentacji technicznej, łacznie z jej przenoszeniem,obsługa urządzeń biurowych ( fax, niszczarka, kopiarka)wspomaganie stanowisk pracy w czynnościach kancelaryjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: administracyjne lub ekonomiczne lub budowlane
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracyjny lub ekonomiczny lub budownictwo
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Słupsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw administracji biura

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Sandomierz

- administrowanie obiegiem dokumentów,- udzielanie informacji telefonicznej, - dbanie o pozytywne relacje z administracją publiczną i kontrahentami Wymagania inne: oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ długotrwale bezrobotne...

Aktywny od: dzisiaj

Technik administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Iława

Zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Pomoc przy organizacji pracy wydziału. Pomoc w sporządzaniu prostych pism urzędowych. Telefoniczny kontakt z wykonawcami. Wsparcie biura dla Naczelnika Wydziału podczas jego pobytu w terenie. Pomoc w prawidłowym obiegu dokumentów w EZD....